Hvad siger kunderne?

Super inspirerende

Godt med de visuelle forklaringer

MEGET spændende indhold

Jeg er meget glad for at have lært jer at kende

Positiv oplevelse

Dejligt foredrag

Et rigtig godt foredrag

I er fantastiske

Super godt foredrag

Det er et super indblik man får på sig selv og andre

Inspirerende foredrag, der er nemt at bringe i anvendelse i egen organisationk man får på sig selv og andre

Skønt med flipover

Et meget spændende indlæg – giver stof til eftertanke

Super inspirerende

Godt med de visuelle forklaringer

MEGET spændende indhold

Jeg er meget glad for at have lært jer at kende

Positiv oplevelse

Dejligt foredrag

Et rigtig godt foredrag

I er fantastiske

Super godt foredrag

Det er et super indblik man får på sig selv og andre

Inspirerende foredrag, der er nemt at bringe i anvendelse i egen organisationk man får på sig selv og andre

Skønt med flipover

Et meget spændende indlæg – giver stof til eftertanke

Hvad siger kunderne

TJ-Imaging

Theresa og Jan Sørensen
Ejerledere, TJ-imaging

Når den personlige passion mærkes i virksomheden, giver det mening i hverdagen

Peter og Torben fra Passion360 har gennem et forløb, hjulpet os med at finde frem til vores individuelle livsformål, som ejerledere.

Med dette udgangspunkt, er vi blevet guidet til formuleringen af vision, mission og værdier, der kan mærkes af både medarbejdere og helt ud til kunderne.

I dag er vores virksomheds målsætninger tilpasset os, som ejerledere og ikke omvendt.

Det har skabt en væsentlig større og mere stabil virksomhed, samtidig med at vi som ejerledere har fået bevidstgjort forskellighed og udlever hver vores roller som ledere i hverdagen. Det giver ro for vore medarbejdere og skaber flere loyale kunder, der er ambassadører for TJ-imaging.

Peter og Torbens menneskelige forskelligheder har været en kæmpestyrke for forløbet hos os og det har været fantastisk, at mærke deres store passion for, at vi er lykkedes.

Vi kan varmt anbefale Passion360 med Peter og Torben til, målrettet at udvikle og forbedre dig og din virksomhed, så kunderne blive mere bevidst om værdierne.

Når den personlige passion mærkes i virksomheden, giver det mening i hverdagen

Peter og Torben fra Passion360 har gennem et forløb, hjulpet os med at finde frem til vores individuelle livsformål, som ejerledere.

Med dette udgangspunkt, er vi blevet guidet til formuleringen af vision, mission og værdier, der kan mærkes af både medarbejdere og helt ud til kunderne.

I dag er vores virksomheds målsætninger tilpasset os, som ejerledere og ikke omvendt.

Det har skabt en væsentlig større og mere stabil virksomhed, samtidig med at vi som ejerledere har fået bevidstgjort forskellighed og udlever hver vores roller som ledere i hverdagen. Det giver ro for vore medarbejdere og skaber flere loyale kunder, der er ambassadører for TJ-imaging.

Peter og Torbens menneskelige forskelligheder har været en kæmpestyrke for forløbet hos os og det har været fantastisk, at mærke deres store passion for, at vi er lykkedes.

Vi kan varmt anbefale Passion360 med Peter og Torben til, målrettet at udvikle og forbedre dig og din virksomhed, så kunderne blive mere bevidst om værdierne.

TJ-Imaging

Theresa og Jan Sørensen
Ejerledere, TJ-imaging

Tom Viktorius fra Frelssen er glad for en øget omsætning efter processen med Passion360

Tom Viktorius
Frellsen Chokolade

Salget øget 2,5 gange

Salget af flødeboller i forbindelse med salget af is, blev øget 2,5 gange!

Kaffesalget i forbindelse med salg af flødeboller steg ligeledes markant – helt op til 8 gange!

I forløbet hos Frellsen Chokolade skabte Passion360 fokus på værdien hos den enkelte medarbejder, at når de ”bare” skal være sig selv og interessere sig for kundens ønsker – udleves der bedre kundeservice. Oplysning til kunderne om de tilbud de kan købe, det er god kundeservice, så kunden ikke går glip af et godt tilbud.

Hele forløbet med Passion360, fra start til slut, ja endda efter afslutning, har Passion360 hele vejen igennem fulgt op og haft fokus på, at vore forventninger blev opfyldt og at processen giver værdi for Frellsen Chokolade.

Det hele startede med, at jeg deltog i et inspirationsforedrag, hvor jeg kunne se, at Passion360 har en anden tilgang til kundeservice og salg. Lige som det var klart, at de på de indledende møder var meget opmærksomme på, hvor vi skulle hen med denne proces.

Vi havde et godt samarbejde med forberedelserne om konkrete dagligdags cases fra butikkerne, der blev anvendt i workshops for 80 medarbejdere.

Passion360 gennemførte testkøb i vore butikker, der gav ”syn for sagen”, både for dem som undervisere og for deltagerne i forløbet. Undervisningen gav god forståelse for, hvor stor indflydelse personligheden har for kundeservice og med konkrete dagligdags cases fra butikkerne der blev brugt i gruppearbejde, blev ”broen” bygget til hverdagen, der gav mening og værdi for alle.

Det store spænd i alderen på medarbejderne, 22-72år, forstod Peter og Torben at ”ramme” i øjenhøjde, så alle fik ejerskab af udbyttet.

Vi er meget glade for en salgsforøgelse på 2,5 gang.

Tom Viktorius fra Frelssen er glad for en øget omsætning efter processen med Passion360

Tom Viktorius
Frellsen Chokolade

Salget øget 2,5 gange

Salget af flødeboller i forbindelse med salget af is, blev øget 2,5 gange!

Kaffesalget i forbindelse med salg af flødeboller steg ligeledes markant – helt op til 8 gange!

I forløbet hos Frellsen Chokolade skabte Passion360 fokus på værdien hos den enkelte medarbejder, at når de ”bare” skal være sig selv og interessere sig for kundens ønsker – udleves der bedre kundeservice. Oplysning til kunderne om de tilbud de kan købe, det er god kundeservice, så kunden ikke går glip af et godt tilbud.

Hele forløbet med Passion360, fra start til slut, ja endda efter afslutning, har Passion360 hele vejen igennem fulgt op og haft fokus på, at vore forventninger blev opfyldt og at processen giver værdi for Frellsen Chokolade.

Det hele startede med, at jeg deltog i et inspirationsforedrag, hvor jeg kunne se, at Passion360 har en anden tilgang til kundeservice og salg. Lige som det var klart, at de på de indledende møder var meget opmærksomme på, hvor vi skulle hen med denne proces.

Vi havde et godt samarbejde med forberedelserne om konkrete dagligdags cases fra butikkerne, der blev anvendt i workshops for 80 medarbejdere.

Passion360 gennemførte testkøb i vore butikker, der gav ”syn for sagen”, både for dem som undervisere og for deltagerne i forløbet. Undervisningen gav god forståelse for, hvor stor indflydelse personligheden har for kundeservice og med konkrete dagligdags cases fra butikkerne der blev brugt i gruppearbejde, blev ”broen” bygget til hverdagen, der gav mening og værdi for alle.

Det store spænd i alderen på medarbejderne, 22-72år, forstod Peter og Torben at ”ramme” i øjenhøjde, så alle fik ejerskab af udbyttet.

Vi er meget glade for en salgsforøgelse på 2,5 gang.

Helle og Henrik Kjærulff fra Byens Bager fik større arbejdsglæde takket være Passion360

Helle og Henrik Kjærulff
Byens Bager, Odder

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet er vokset

Vi er blevet et velfungerende team og det har samtidig smittet af på kundeservicen og bedre samarbejde i butikken – så kunderne kan mærke den gode stemning.

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet lever stadig 6 måneder efter forløbet med Passion360.

Efter et omhyggeligt forarbejde fra Passion360’s side, gennemførte de et forløb i efteråret 2018. Formålet var at optimere vores virksomheds teamsamarbejde, såvel mellem bageri og butik som mellem de forskellige generationer i begge afdelinger.

Gennem grundlæggende teoretisk viden samt involverende øvelser, hvor vi alle fik flere daglige indsigter og en accept, samt forståelse for forskelligheden blandt os alle. Det har i dagligdagen skabt mere arbejdsglæde, trivsel og samarbejde.

Det gode samarbejde har samtidig smittet af på stemningen og energien i butikken og vores kundeservice og dermed givet et mersalg.

Det bedste af det hele er næsten, at her 6 måneder efter forløbet med Passion360 virker det stadig til alles glæde. En bedre stemning og en sjovere hverdag.

Selv om alderen på vore medarbejdere spænder fra 16 år til +50 år, formåede Peter og Torben at fange og give udbytte til alle generationer i forløbet.

Vi er taknemmelige for den forandring Passion360 har skabt for os.

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet er vokset

Vi er blevet et velfungerende team og det har samtidig smittet af på kundeservicen og bedre samarbejde i butikken – så kunderne kan mærke den gode stemning.

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet lever stadig 6 måneder efter forløbet med Passion360.

Efter et omhyggeligt forarbejde fra Passion360’s side, gennemførte de et forløb i efteråret 2018. Formålet var at optimere vores virksomheds teamsamarbejde, såvel mellem bageri og butik som mellem de forskellige generationer i begge afdelinger.

Gennem grundlæggende teoretisk viden samt involverende øvelser, hvor vi alle fik flere daglige indsigter og en accept, samt forståelse for forskelligheden blandt os alle. Det har i dagligdagen skabt mere arbejdsglæde, trivsel og samarbejde.

Det gode samarbejde har samtidig smittet af på stemningen og energien i butikken og vores kundeservice og dermed givet et mersalg.

Det bedste af det hele er næsten, at her 6 måneder efter forløbet med Passion360 virker det stadig til alles glæde. En bedre stemning og en sjovere hverdag.

Selv om alderen på vore medarbejdere spænder fra 16 år til +50 år, formåede Peter og Torben at fange og give udbytte til alle generationer i forløbet.

Vi er taknemmelige for den forandring Passion360 har skabt for os.

Helle og Henrik Kjærulff fra Byens Bager fik større arbejdsglæde takket være Passion360

Helle og Henrik Kjærulff
Byens Bager, Odder

Vivi Tonsgaard fra Eschenberg Optik A/S fik hjælp fra Passion360

Vivi Tonsgaard
Eschenbach Optik A/S

Vivi Tonsgaard fra Eschenbach Optik A/S fortæller om udbyttet efter deltagelse i 2 workshops:

Hvad forventer man, når man bestiller en workshop? Hvis det er én med Torben ved roret, så kan man roligt forvente sig meget – ja endda rigtig meget.

”Send mig gerne et skriv”, sagde Torben. Ja tak, det vil jeg gerne. Ordene står nærmest i kø for at blive sat på papir først.

Vi blev udfordret, fik stof til eftertanke, blev bekræftet, fik input og værktøjer, fik større forståelse og blev motiveret til at arbejde videre med forskellige emner i vores hverdag. Dagene var muntre, positive, inspirerende og lærerige. Stemningen var helt igennem positiv og sjov og timerne fløj af sted.

Vivi Tonsgaard fra Eschenberg Optik A/S fik hjælp fra Passion360

Vivi Tonsgaard
Eschenbach Optik A/S

Vivi Tonsgaard fra Eschenbach Optik A/S fortæller om udbyttet efter deltagelse i 2 workshops:

Hvad forventer man, når man bestiller en workshop? Hvis det er én med Torben ved roret, så kan man roligt forvente sig meget – ja endda rigtig meget.

”Send mig gerne et skriv”, sagde Torben. Ja tak, det vil jeg gerne. Ordene står nærmest i kø for at blive sat på papir først.

Vi blev udfordret, fik stof til eftertanke, blev bekræftet, fik input og værktøjer, fik større forståelse og blev motiveret til at arbejde videre med forskellige emner i vores hverdag. Dagene var muntre, positive, inspirerende og lærerige. Stemningen var helt igennem positiv og sjov og timerne fløj af sted.

Vibeke Juhl Wulff fra Din indre sol fik input fra Passion360

Vibeke Juhl Wulff
Din indre sol

Her er hvad Vibeke Juhl Wulff fra Din Indre Sol, siger om workshoppen “Lær at sælge med hjertet – for behandlere”:

Takket være en enkelt workshop hos Passion 360, har jeg fået nye idéer til at markedsføre mit firma.

Jeg følte allerede, da jeg gik derfra, at jeg havde fået nogle brugbare redskaber med. Men da såvel personlig udvikling som firmaudvikling er en løbende proces, fandt jeg endnu flere redskaber, jeg havde fået med – kun på en enkelt formiddag.

Både ved at lytte til de input, de øvrige deltagere fik og alle de input, jeg selv fik fra både Torben og Peter, opdagede jeg, hvor meget jeg faktisk havde fået med mig hjem.

Torbens og Peters meget forskellige personligheder gav mig meget mere, end jeg troede, da workshoppen var slut. Torben og Peter hæfter sig ved meget forskellige sider, hvilket må siges at være en gave til deres kursister.

Min varmeste tak og anbefaling til Torben og Peter fra Passion 360.

Her er hvad Vibeke Juhl Wulff fra Din Indre Sol, siger om workshoppen “Lær at sælge med hjertet – for behandlere”:

Takket være en enkelt workshop hos Passion 360, har jeg fået nye idéer til at markedsføre mit firma.

Jeg følte allerede, da jeg gik derfra, at jeg havde fået nogle brugbare redskaber med. Men da såvel personlig udvikling som firmaudvikling er en løbende proces, fandt jeg endnu flere redskaber, jeg havde fået med – kun på en enkelt formiddag.

Både ved at lytte til de input, de øvrige deltagere fik og alle de input, jeg selv fik fra både Torben og Peter, opdagede jeg, hvor meget jeg faktisk havde fået med mig hjem.

Torbens og Peters meget forskellige personligheder gav mig meget mere, end jeg troede, da workshoppen var slut. Torben og Peter hæfter sig ved meget forskellige sider, hvilket må siges at være en gave til deres kursister.

Min varmeste tak og anbefaling til Torben og Peter fra Passion 360.

Vibeke Juhl Wulff fra Din indre sol fik input fra Passion360

Vibeke Juhl Wulff
Din indre sol