Salg

Salg og kundeservice i erhvervslivet og detailhandlen

 

Det er ikke salgsværktøjerne der gør sælgeren god. 

Det er sælgeren og dennes personlighed, der gør salgsværktøjerne gode.

 

Er du klar til fremtidens salgsarbejde, hvor du med din autentiske personlighed, kan skabe alt det kunden ikke kan Google sig til.

 

Autentisk personlighed er i fremtiden det vigtigste for at en salgs- eller servicemedarbejder kan skabe det bedste unikke UDTRYK – INDTRYK – AFTRYK i forhold til kunderne.

Salgssucces i fremtiden kræver, at den enkelte medarbejder har endnu større emotionelt kendskab til mennesker end tidligere.

Forskelligheden bliver større og større i forhold til de enkelte generationers adfærd og behov – og derfor skaber forskellighed i den enkelte medarbejder større værdi i salg og service i fremtiden – hvis man forstår at bruge det….

 

Ingen køber af dig, fordi de forstår dig.

De køber af dig fordi de oplever, at DU forstår DEM.

 

Det handler om at lytte og forstå en kundes emotionelle behov og hvad der skaber værdi i livet eller virksomheden for den enkelte.

 

Der er en årsag til – at sælgere STADIG har to ører og kun èn mund.

 

Vi sætter en stor ære i – at få lov til at hjælpe mennesker – i hele salgs- og serviceleddet med at blive endnu bedre til, at få den autentiske personlighed frem i den enkelte og derved skabe endnu større succes med den unikke forskellighed i det enkelte menneske.

 

ALT succes i salg og kundeservice – handler om mennesker………

– det hele menneske med passion, autentisk personlighed og følelser.

 

 

Jan Sørensen fra TJ-Imaging fortæller om udbyttet for TJ-Imaging efter deltagelse i 2 dages kursus “Salg med mennesket i centrum”:

Se flere referencer her

 

➠ Kontakt nu 

➠ Andre siger

➠ Forside

Lukket for kommentarer.