Foredrag

Foredrag

Torben når ud til sit publikum…

Maybritt My Schlyter, Head of Customers Success, Youandx

Rigtig god aktivering og kontakt til deltagerne

Lone Løgstrup, Afdelingsdirektør Jyske Bank

Torben er enorm levende og autentisk

Regitze Dinesen, Ejer af Kragerup Gods

Fagligt velunderbygget og båret af humor

Marianne Lyngby Pedersen, Administrerende Direktør, Indeks Retail

Vi har nu haft glæden af Torben flere gange

Inspirerende og reflekterende

Positiv, inspirerende og lærerig

Torben er en fantastisk foredragsholder

Torben, er i sit foredrag livlig, naturlig og imødekommende

Majbrit Hoppe, Erhvervshus Fyn

Foredrag

Torben når ud til sit publikum

Maybritt My Schlyter, Head of Customers Success, Youandx

Rigtig god aktivering og kontakt til deltagerne

Lone Løgstrup, Afdelingsdirektør, Jyske Bank

Torben er en fantastisk samarbejdspartner

Jes Asmussen, Citymanager, Aalborg City

Torben er enorm levende og autentisk

Regitze Dinesen, Ejer af Kragerup Gods

Fagligt velunderbygget og båret af humor

Marianne Lyngby Pedersen, Administrerende direktør, Indeks Retail

Vi har nu haft glæden af Torben flere gange

Rasmus Gundelach, Uddannelsesdirektør, Aarhus Business College

Inspirerende og reflekterende

Stinna Sørensen, Leder af Haverslev Ældrecenter

Positiv, inspirerende og lærerig

Vivi Tonsgaard, Direktør, Eschenbach Optik A/S

Torben er en fantastisk foredragsholder

Anastasia Kofoed, Facilitator, Powerjobsøgerne

Torben, er i sit foredrag livlig, naturlig og imødekommende

Majbrit Hoppe, Erhvervshus Fyn

Foredrag – fysiske og online

Et foredrag med mig, gi’r dig:

  • Høj energi og jordnær tilgang til vores komplekse liv
  • Salg og kundeoplevelser med passion og personlighed
  • Ledelse og teamwork med menneskelighed
  • Mennesker skaber relationer – relationer skaber resultater
  • Fremelsk og udlev din indre passion og nå dine mål
  • Vejen til drømmejobbet
  • Forstå, acceptér og anerkend dig selv som den, du er
  • Simple redskaber til at tage ansvar for DIG
  • Forsknings- og evidensbaseret viden om DIG.

Foredrag:

Kunder er også mennesker

Dine kunder skal helst komme igen og igen samt købe mere. De skal have lyst til at købe, de skal ikke sælges til.

Kunder er kunder mindre end en procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden. Derfor ønsker vi alle at blive set, hørt og behandlet som mennesker. Det er dit nærvær, udstråling og attitude, der er vigtigst de første 7-20 sekunder og der du får skabt tillid og respekt fra kunden.

Det er kundeoplevelser med personlighed og passion, der sætter et aftryk hos kunden, der giver dem lyst til at købe og giver dig positiv omtale i ZMOT.

Foredrag:

Ny tids ledelsesform

For ledere, der ønsker at løfte trivsel, engagement og bundlinje

Vi er jo alle kommet ind i en ny tid og i en tid, hvor forandringer sker igen og igen og hurtigere og hurtigere i vores verden. Det stiller krav til virksomhederne, at manøvrere i det og ingen tvivl om, at menneskene er og bliver det vigtigste aktiv i en hver virksomhed. Derfor skal vi passe på de der mennesker. Menneskene er virksomheden.

Det handler selvfølgelig om både medarbejdere og ledere. Det starter jo ofte med ledelsen… Den bedste leder er den der kender sig selv og er sig selv samt bruger sin unikke personlighed til at lede sig selv og andre.

Det skaber en mere menneskefokuseret ledelse, der giver plads til, at hver enkelt bruger sin energi, passion, personlighed og sit potentiale optimalt og dermed bidrager optimalt.

Medarbejdere er medarbejdere 18 procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden.

Ny tids ledelsesform navigerer gennem forandringer med menneskefokuseret ledelse.

Foredrag:

Er dine kunder et Dankort med arme og ben
eller er de rigtige mennesker af kød og blod?

Sådan gør du dine kunder loyale og endda til ambassadører samt giver dem lyst til at købe hos dig.

Kunder er ikke et omvandrende Dankort, der kan betragtes som en afsætningskanal. De er mennesker 100% af tiden og det er sådan de gerne vil betragtes og det starter med at du betragter dig selv som et menneske og ikke “bare” en sælger.

Hvordan får du dine kunder til at anbefale dig og din virksomhed?

Virker din markedsføring?

Det er kundeoplevelser med personlighed og passion, der giver dig stærke ambassadører i dit ZMOT.

Foredrag:

Er du DIG, når du er på job?

Mental sundhed, skabes bl.a. trivsel og arbejdsglæde, der kommer naturligt, når vi alle møder op på arbejde og er os selv, som den vi er.

Når du har balance i dit liv på alle 3 plan, det personlige, familie og arbejde, så hviler du allermest i DIG selv. Det gør, at du bruger din personlighed som DEN du er – du er ægte og dig selv. Når vi er det, så trives både vi og vores kolleger meget bedre på arbejdspladsen. Det giver mental sundhed.

Medarbejdere er medarbejdere 18 procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden.

Foredrag:

Hvordan DIN personlighed er en styrke
for succes

Har du og dine kolleger den succes I gerne vil have?

Det er vores personlighed og passion, der er drivkraften i vores hverdag, både privat og i erhvervslivet. Det viser bl.a. en undersøgelse fra Standford University, der understreger, at vores personlighed har langt større betydning, end vores viden, for vores resultater. Vores personlighed og passion hjælper os med at have balance i livet og dermed skabe de bedste resultater og den største livsglæde.

I mit foredrag fortæller jeg bl.a. om HVORFOR det forholder sig sådan og hvordan du kan hjælpe DIG til, at få endnu større succes i livet.

Foredrag:

Er du den leder du gerne vil være?

…er du den leder dine medarbejdere ønsker du skal være?

Den vigtigste resurse i enhver virksomhed er menneskene. Derfor skal vi passe på de der mennesker. Menneskene er virksomheden.

Det handler selvfølgelig om både medarbejdere og ledere. Det starter jo ofte med ledelsen… Den bedste leder er den der kender sig selv og er sig selv samt bruger sin unikke personlighed til at lede sig selv og andre.

Vi bliver den bedste udgave af os selv som menneske og leder, når vi udlever vores passion og det vi drømmer om.

Følger du din drøm – din passion og får gjort det du gerne vil nu eller bruger du den her vending ”jeg skal bare lige…”

Når vi lever vores liv ud fra vores passion og med hjertet, får vi bl.a. en fantastisk drivkraft og samtidig får vi et gladere liv og bliver sjovere at være sammen med.

Medarbejdere er medarbejdere 18 procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden.

Foredrag:

Hvordan du vælger den rette vej i dit DIT liv

uddannelse – job – karriere

Laver du det du brænder for og har lyst til?

Valgene er mange…om du overvejer et karriereskift, er jobsøgene eller du er et ungt menneske, der skal i gang med en uddannelse.

Vores indre passion – vores livsformål er den stærkeste drivkraft vi har og den der skal være din GPS i din retning i livet, såvel privat som arbejdsmæssigt. Vores indre passion og vores personlighed er de vigtigste parametre til succes.

I dette foredrag vil jeg fortælle om en undersøgelse fra Stanford University, der viser HVOR stor betydning din personlighed har og HVORFOR den har så stor betydning

Foredrag:

Forandringer der skaber forbedringer

Vi elsker allesammen forbedringer og de kommer kun gennem forandringer.

Når en forandring giver mening og skaber forbedring for såvel virksomhed som medarbejder, bliver det en succes. Forbedringer opfattes forskelligt af mennesker, fordi vi alle forskellige.

Stanford University har gennemført en undersøgelse der viser, at vores personlighed og vores passion har langt større betydning end vores viden, for vores succes.

I dette foredrag vil jeg, på en jordnær måde, vise HVOR stor betydning din personlighed har og HVORFOR den har så stor betydning for at forandringer bliver til forbedringer.

Hvad siger kunderne?

Torben når helt ud til sit publikum…

Torben når ud til sit publikum og helt ned på bagerste række med sin smittende energi, humor og fantastiske personlighed.

Varmeste anbefalinger til alle organisationer, som tager deres virksomhedskultur alvorligt og skabe medarbejderansvar for denne.

Tak Torben – du rykker mennesker og gør en forskel.

YouandX

Maybritt “My” Schlyterh
Head of Customers Success
Youandx

Torben er en fantastisk samarbejdspartner

Med sine store erfaring fra detailhandlen, har Torben på en inspirerende måde, tilsat en god portion humor, forstået at synliggøre hvad vi alle kan gøre lidt bedre.

2 aftner, med mere end 150 deltagere, blev helt sikkert startskuddet for mange til at ”løbe de ekstra meter”, og kigge på om ikke tingene kan gøres anderledes, og lidt bedre.

Jes Asmussen

Jes Asmussen
Citymanager, Aalborg City

Det var en fornøjelse

Torben inspirerer på en meget levende og autentisk måde hvor han underbygger sine budskaber ud fra egen livsfortælling.

Rigtig god aktivering og kontakt til deltagerne – Det var en fornøjelse!

Lone Løgstrup Jyske Bank

Lone Løgstrup
Afdelingsdirektør Jyske Bank

Hvad siger kunderne?

Torben når helt ud til sit publikum…

Torben når ud til sit publikum og helt ned på bagerste række med sin smittende energi, humor og fantastiske personlighed.

Varmeste anbefalinger til alle organisationer, som tager deres virksomhedskultur alvorligt og skabe medarbejderansvar for denne.

Tak Torben – du rykker mennesker og gør en forskel.

YouandX

Maybritt “My” Schlyterh
Head of Customers Success
Youandx

Torben er en fantastisk samarbejdspartner

Med sine store erfaring fra detailhandlen, har Torben på en inspirerende måde, tilsat en god portion humor, forstået at synliggøre hvad vi alle kan gøre lidt bedre.

2 aftner, med mere end 150 deltagere, blev helt sikkert startskuddet for mange til at ”løbe de ekstra meter”, og kigge på om ikke tingene kan gøres anderledes, og lidt bedre.

Jes Asmussen

Jes Asmussen
Citymanager, Aalborg City

Det var en fornøjelse

Torben inspirerer på en meget levende og autentisk måde hvor han underbygger sine budskaber ud fra egen livsfortælling.

Rigtig god aktivering og kontakt til deltagerne – Det var en fornøjelse!

Lone Løgstrup Jyske Bank

Lone Løgstrup
Afdelingsdirektør Jyske Bank

Tilmeld dig nyhedsbrevet med inspiration til DIG om …

Personlighedens betydning for gode kundeoplevelser, salg, ledelse og teamwork.

Udlevelse af ejerlederens og medarbejdernes passion i virksomheden.

Mener du at du ved alt om udlevelse af din passion, er der ingen grund til, at tilmelde dig :-)

* skal udfyldes