DanishEnglishSpanish
DanishEnglishSpanish
DanishEnglishSpanish

Foredrag

Foredrag

Fagligt velunderbygget og båret af humor

Marianne Lyngby Pedersen, Administrerende Direktør, Indeks Retail

Vi har nu haft glæden af Torben flere gange

Inspirerende og reflekterende

Positiv, inspirerende og lærerig

Torben er en fantastisk foredragsholder

Torben, er i sit foredrag livlig, naturlig og imødekommende

Majbrit Hoppe, Erhvervshus Fyn

Foredrag

Fagligt velunderbygget og båret af humor

Marianne Lyngby Pedersen, Administrerende direktør, Indeks Retail

Vi har nu haft glæden af Torben flere gange

Rasmus Gundelach, Uddannelsesdirektør, Aarhus Business College

Inspirerende og reflekterende

Stinna Sørensen, Leder af Haverslev Ældrecenter

Positiv, inspirerende og lærerig

Vivi Tonsgaard, Direktør, Eschenbach Optik A/S

Torben er en fantastisk foredragsholder

Anastasia Kofoed, Facilitator, Powerjobsøgerne

Torben, er i sit foredrag livlig, naturlig og imødekommende

Majbrit Hoppe, Erhvervshus Fyn

Foredrag – fysiske og online

Et foredrag med mig, gi’r dig:

  • Høj energi og jordnær tilgang til vores komplekse liv
  • Salg og kundeoplevelser med passion og personlighed
  • Ledelse og teamwork med menneskelighed
  • Mennesker skaber relationer – relationer skaber resultater
  • Fremelsk og udlev din indre passion og nå dine mål
  • Vejen til drømmejobbet
  • Forstå, acceptér og anerkend dig selv som den, du er
  • Simple redskaber til at tage ansvar for DIG
  • Forsknings- og evidensbaseret viden om DIG.

Foredrag:

Kunder er også mennesker

Dine kunder skal helst komme igen og igen samt købe mere. De skal have lyst til at købe, de skal ikke sælges til.

Kunder er kunder mindre end en procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden. Derfor ønsker vi alle at blive set, hørt og behandlet som mennesker. Det er dit nærvær, udstråling og attitude, der er vigtigst de første 7-20 sekunder og der du får skabt tillid og respekt fra kunden.

Det er kundeoplevelser med personlighed og passion, der sætter et aftryk hos kunden, der giver dem lyst til at købe og giver dig positiv omtale i ZMOT.

Foredrag:

Er du DIG, når du er på job?

Mental sundhed, skabes bl.a. trivsel og arbejdsglæde, der kommer naturligt, når vi alle møder op på arbejde og er os selv, som den vi er.

Når du har balance i dit liv på alle 3 plan, det personlige, familie og arbejde, så hviler du allermest i DIG selv. Det gør, at du bruger din personlighed som DEN du er – du er ægte og dig selv. Når vi er det, så trives både vi og vores kolleger meget bedre på arbejdspladsen. Det giver mental sundhed.

Medarbejdere er medarbejdere 18 procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden.

Foredrag:

Er dine kunder et Dankort med arme og ben
eller er de rigtige mennesker af kød og blod?

Sådan gør du dine kunder loyale og endda til ambassadører samt giver dem lyst til at købe hos dig.

Kunder er ikke et omvandrende Dankort, der kan betragtes som en afsætningskanal. De er mennesker 100% af tiden og det er sådan de gerne vil betragtes og det starter med at du betragter dig selv som et menneske og ikke “bare” en sælger.

Hvordan får du dine kunder til at anbefale dig og din virksomhed?

Virker din markedsføring?

Det er kundeoplevelser med personlighed og passion, der giver dig stærke ambassadører i dit ZMOT.

Foredrag:

Forandringer der skaber forbedringer

Vi elsker allesammen forbedringer og de kommer kun gennem forandringer.

Når en forandring giver mening og skaber forbedring for såvel virksomhed som medarbejder, bliver det en succes. Forbedringer opfattes forskelligt af mennesker, fordi vi alle forskellige.

Stanford University har gennemført en undersøgelse der viser, at vores personlighed og vores passion har langt større betydning end vores viden, for vores succes.

I dette foredrag vil jeg, på en jordnær måde, vise HVOR stor betydning din personlighed har og HVORFOR den har så stor betydning for at forandringer bliver til forbedringer.

Foredrag:

Hvordan DIN personlighed er en styrke
for succes

Har du og dine kolleger den succes I gerne vil have?

Det er vores personlighed og passion, der er drivkraften i vores hverdag, både privat og i erhvervslivet. Det viser bl.a. en undersøgelse fra Standford University, der understreger, at vores personlighed har langt større betydning, end vores viden, for vores resultater. Vores personlighed og passion hjælper os med at have balance i livet og dermed skabe de bedste resultater og den største livsglæde.

I mit foredrag fortæller jeg bl.a. om HVORFOR det forholder sig sådan og hvordan du kan hjælpe DIG til, at få endnu større succes i livet.

Foredrag:

Hvordan du vælger den rette vej i dit DIT liv

uddannelse – job – karriere

Laver du det du brænder for og har lyst til?

Valgene er mange…om du overvejer et karriereskift, er jobsøgene eller du er et ungt menneske, der skal i gang med en uddannelse.

Vores indre passion – vores livsformål er den stærkeste drivkraft vi har og den der skal være din GPS i din retning i livet, såvel privat som arbejdsmæssigt. Vores indre passion og vores personlighed er de vigtigste parametre til succes.

I dette foredrag vil jeg fortælle om en undersøgelse fra Stanford University, der viser HVOR stor betydning din personlighed har og HVORFOR den har så stor betydning

Hvad siger kunderne?

Fagligt velunderbygget og båret af humor.

Indlægget om arbejdsglæde fra Torben var både fagligt velunderbygget og godt båret frem af humor.

Torben formår at bringe sig selv i spil, og give eksempler fra sin egen virkelighed, der vækker genklang hos tilhørerne.

Vi er glade for, at Torben ville bidrage til at sætte tanker og samtaler i gang om, hvor stor indflydelse vi har på vores egen og hinandens arbejdsglæde.

Marianne Lyngby Pedersen
Administrerende direktør, Index Retail

Vi har nu haft glæden af Torben flere gange.

De første gange var Torben på besøg hos eleverne med fyldt auditorie, anden gang blev en kombination af fysisk og online, da ikke alle havde muligheden for at være tilstede.

Torben har noget på hjertet, og er fuld af positiv energi, hvilket også har en afsmittende effekt på publikum. Torben tilrettelægger sit oplæg, med stort fokus på målgruppen, og gør emnerne relevante og nærværende.

Rasmus Gundelach
Uddannelsesdirektør
Aarhus Business College / Handelsfagskolen

Inspirerende og reflekterende

Haverslev Ældrecenter har i den grad haft en god
inspirerede og reflekterende dag i selskab med Torben Lorentsen.

Vores oplæg havde fokus på “forandring der skaber forbedring”.

Vi vil klart anbefale Torben, til et workshop/foredrag.

Stinna Sørensen
Leder af Haverslev Ældrecenter

Hvad siger kunderne?

Fagligt velunderbygget og båret af humor

Indlægget om arbejdsglæde fra Torben var både fagligt velunderbygget og godt båret frem af humor.

Torben formår at bringe sig selv i spil, og give eksempler fra sin egen virkelighed, der vækker genklang hos tilhørerne.

Vi er glade for, at Torben ville bidrage til at sætte tanker og samtaler i gang om, hvor stor indflydelse vi har på vores egen og hinandens arbejdsglæde.

Marianne Lyngby Pedersen
Administrerende Direktør
Index Retail

Vi har nu haft glæden af Torben flere gange

De første gange var Torben på besøg hos eleverne med fyldt auditorie, anden gang blev en kombination af fysisk og online, da ikke alle havde muligheden for at være tilstede.

Torben har noget på hjertet, og er fuld af positiv energi, hvilket også har en afsmittende effekt på publikum. Torben tilrettelægger sit oplæg, med stort fokus på målgruppen, og gør emnerne relevante og nærværende.

Rasmus Gundelach
Uddannelsesdirektør
Aarhus Business College / Handelsfagskolen

Inspirerende og reflekterende

Haverslev Ældrecenter har i den grad haft en god inspirerede og reflekterende dag i selskab med Torben Lorentsen.

Vores oplæg havde fokus på “forandring der skaber forbedring”.

Vi vil klart anbefale Torben, til et workshop/foredrag.

Stinna Sørensen
Leder af Haverslev Ældrecenter

Tilmeld dig nyhedsbrevet med inspiration til DIG om …

Personlighedens betydning for gode kundeoplevelser, salg, ledelse og teamwork.

Udlevelse af ejerlederens og medarbejdernes passion i virksomheden.

Mener du at du ved alt om udlevelse af din passion, er der ingen grund til, at tilmelde dig :-)

* skal udfyldes