DanishEnglishSpanish
DanishEnglishSpanish
DanishEnglishSpanish

Workshops skræddersyet til din virksomhed

Vi har flyttet os markant! Menneskene er vores virksomhed

Mette Madsen, Bog & Ide/Legekæden

Salget øget 2,5 gange!

Tom Viktorius, Frellsen Chokolade

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet er vokset og lever stadig 6 måneder efter forløbet med Passion360

Helle og Henrik Kjærulff, Byens Bager Odder

Når den personlige passion mærkes i virksomheden, giver det mening i hverdagen

Theresa og Jan Sørensen, TJ-imaging

Han er fyldt med energi og det smitter af

Pernille Fremmelev Jakobsen, Kursusdeltager
Kontakt Torben +45 3046 0455

Workshops skræddersyet til din virksomhed

Vi har flyttet os markant! Menneskene er vores virksomhed.

Mette Madsen, Bog & Ide/Legekæden

Salget øget 2,5 gange!

Tom Viktorius, Frellsen Chokolade

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet er vokset og lever stadig 6 måneder efter forløbet med Passion360

Helle og Henrik Kjærulff, Byens Bager Odder

Når den personlige passion mærkes i virksomheden, giver det mening i hverdagen

Theresa og Jan Sørensen, TJ-imaging

Han er fyldt med energi og det smitter af

Pernille Fremmelev Jakobsen, Kursusdeltager
Kontakt Torben +45 3046 0455

Udnytter du det potentiale der er i dine kunder og medarbejdere godt nok?

Glade medarbejdere giver glade kunder og dermed bedre resultater. 

Når en forandring implementeres i virksomheden som en forbedring, opnås de bedste resultater ved, at lave et skræddersyede workshops.

Mennesker skaber relationer – relationer skaber resultater.

Kundeservice og salg

Kunder og kundeoplevelser

Når du ser din kunde som et menneske fremfor et Dankort med arme og ben, bliver lysten til at købe meget større og det aftryk der sættes hos kunden er med at skabe flere kunder ved hjælp af den omtale de giver  til omverdenen.

ZMOT er i dag en afgørende faktor for om du får flere kunder og om din markedsføring virker.

Ledelse og teamwork

Trivsel og arbejdsglæde

Dine medarbejdere er forskellige og det er vi mennesker jo, så derfor skal der også kommunikeres forskelligt – det skaber gladere medarbejdere med færre sygedage samt lettere at både fastholde og tiltrække de gode medarbejdere.

Kontakt Torben for en uforpligtende snak om, hvordan det kan gøres hos dig.

Kontakt Torben +45 3046 0455

Kundeservice og salg

Kunder og kundeoplevelser

Når du ser din kunde som et menneske fremfor et Dankort med arme og ben, bliver lysten til at købe meget større og det aftryk der sættes hos kunden er med til at skabe flere kunder ved hjælp af den omtale de giver  til omverdenen.

ZMOT er i dag en afgørende faktor for om du får flere kunder og om din markedsføring virker.

Ledelse og teamwork

Trivsel og arbejdsglæde

Dine medarbejdere er forskellige og det er vi mennesker jo, så derfor skal der også kommunikeres forskelligt – det skaber gladere medarbejdere med færre sygedage samt lettere at både fastholde og tiltrække de gode medarbejdere.

Kontakt Torben for en uforpligtende snak om, hvordan det kan gøres hos dig.

Kontakt Torben +45 3046 0455

Hvad siger kunderne?

Menneskene er vores virksomhed.

bog & ide legekæden

Vi har flyttet os markant.

Især fordi vi er blevet mindet om, hvorfor menneskerne i vores virksomhed er altafgørende for os – de er faktisk vores virksomhed!

Vi har netop endt fedt og inspirerende forløb hos Torben/Passion360.

Netop at det var et forløb som strakte sig over halvanden måneds tid var rigtigt og godt for os.

Mette Madsen
Indehaver, Bog & Ide/Legekæd

Salget øget 2,5 gange

Tom Viktorius fra Frelssen er glad for en øget omsætning efter processen med Passion360

Salget af flødeboller i forbindelse med salget af is, blev øget 2,5 gange!

Kaffesalget i forbindelse med salg af flødeboller steg ligeledes markant – helt op til 8 gange!

I forløbet hos Frellsen Chokolade skabte Passion360 fokus på værdien hos den enkelte medarbejder, at når de ”bare” skal være sig selv og interessere sig for kundens ønsker – udleves der bedre kundeservice.

Tom Viktorius
Frellsen Chokolade

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet er vokset

Helle og Henrik Kjærulff fra Byens Bager fik større arbejdsglæde takket være Passion360

Vi er blevet et velfungerende team og det har samtidig smittet af på kundeservicen og bedre samarbejde i butikken – så kunderne kan mærke den gode stemning. Arbejdsglæden og teamsamarbejdet lever stadig 6 måneder efter forløbet med Passion360.

Efter et omhyggeligt forarbejde fra Passion360’s side, gennemførte de et forløb i efteråret 2018. Formålet var at optimere vores virksomheds teamsamarbejde, såvel mellem bageri og butik som mellem de forskellige generationer i begge afdelinger.

Helle og Henrik Kjærulff
Byens Bager, Odder

Se alle vores referencer

Hvad siger kunderne?

Menneskene er vores virksomhed

bog & ide legekæden

Vi har flyttet os markant.

Især fordi vi er blevet mindet om, hvorfor menneskerne i vores virksomhed er altafgørende for os – de er faktisk vores virksomhed!

Vi har netop endt fedt og inspirerende forløb hos Torben/Passion360.

Netop at det var et forløb som strakte sig over halvanden måneds tid var rigtigt og godt for os.

Mette Madsen
Indehaver, Bog & Ide/Legekæden

Salget øget 2,5 gange

Tom Viktorius fra Frelssen er glad for en øget omsætning efter processen med Passion360

Salget af flødeboller i forbindelse med salget af is, blev øget 2,5 gange!

Kaffesalget i forbindelse med salg af flødeboller steg ligeledes markant – helt op til 8 gange!

I forløbet hos Frellsen Chokolade skabte Passion360 fokus på værdien hos den enkelte medarbejder, at når de ”bare” skal være sig selv og interessere sig for kundens ønsker – udleves der bedre kundeservice.

Tom Viktorius
Frellsen Chokolade

Arbejdsglæden og teamsamarbejdet er vokset

Helle og Henrik Kjærulff fra Byens Bager fik større arbejdsglæde takket være Passion360

Vi er blevet et velfungerende team og det har samtidig smittet af på kundeservicen og bedre samarbejde i butikken – så kunderne kan mærke den gode stemning. Arbejdsglæden og teamsamarbejdet lever stadig 6 måneder efter forløbet med Passion360.

Efter et omhyggeligt forarbejde fra Passion360’s side, gennemførte de et forløb i efteråret 2018. Formålet var at optimere vores virksomheds teamsamarbejde, såvel mellem bageri og butik som mellem de forskellige generationer i begge afdelinger.

Helle og Henrik Kjærulff
Byens Bager, Odder

Læs alle kundeudtalelser

Tilmeld dig nyhedsbrevet med inspiration til DIG om …

Personlighedens betydning for gode kundeoplevelser, salg, ledelse og teamwork.

Udlevelse af ejerlederens og medarbejdernes passion i virksomheden.

Mener du at du ved alt om udlevelse af din passion, er der ingen grund til, at tilmelde dig :-)

* skal udfyldes